6 sposobów na relaks

Sposób radzenia sobie z tym stresem ma zasadnicze znaczenie dla naszego dobrobytu. Mówiąc prościej, wysoki poziom stresu może prowadzić do niechcianego przyrostu masy ciała. Stres promuje produkcję hormonu zwanego kortyzolem, co zwiększa apetyt na pokarmy bogate w cukier, węglowodany i tłuszcz. (Tłumaczenie: przyrost masy ciała!) Jeszcze gorzej jest to, że przyrost masy ciała jest zazwyczaj koncentruje się wokół żołądka, i tego typu tłuszczu jest ściśle związane z chorobami serca i udaru mózgu. Badania konsekwentnie połączony tłuszcz z brzucha do wysokiego poziomu kortyzolu, zwłaszcza u kobiet.

Rozciągnij i ćwicz właściwą postawę.

Zarówno pomóc złagodzić ból, de-stres, rozluźnić mięśnie i pobudzać swoje ciało. Pod wieloma względami są one podstawą ogólnej kondycji. Spróbuj walcowanie głowę z boku na bok, robi kilka dotyka palców i wyciągając ramiona na klatce piersiowej. I kilka wskaźników postawy: Stań prosto, trzymaj plecy i trzymaj brzuch.

Zaparzyć herbatę.

Nie ma nic lepszego niż przytulanie się z spokojną filiżanką herbaty. Zielona herbata ma aminokwas zwany teanina, który wysyła swój mózg do stanu zrelaksowany czujność, która pozwala uzyskać głębszy sen i reagować na stres bardziej spokojnie. Zbyt gorąco? Sprawiają, że mrożony.

Polecamy herbaty zawirające wyciąg z Ashwagandhy, więcej na jej temat przeczytasz tutaj.

Zapale świeczkę.

Aromaterapia może przyczynić się do obniżenia poziomu stresu, i lawendy wykazano zmniejszenie chorób sercowo-naczyniowych związanych z stresu psychicznego. Jeśli zwykle stres jeść, trzymać lewą nozdrza, jednocześnie pachnąc zapach świecy. To aktywuje strony mózgu, gdzie emocje są przetwarzane i może przyczynić się do zmniejszenia lęku i apetytu.

Zainwestuj w maszynę hałasu.

Nie można wyłączyć hałas w mózgu? Może biały szum jest odpowiedzią. Czasami kluczem do uzyskania dobrego snu jest anulowanie nawet najmniejsze hałaśliwych zakłóceń. Wiele hałasu maszyny mają również możliwość grania kojące dźwięki, takie jak fale oceanu lub opadów. Powtórzenie tych hałasów często pomaga wielu ludziom dryfować w bardzo potrzebne Shut-Eye. Nie chcesz kupić maszynę hałasu? Zatyczki do uszu mogą również załatwić sprawę.

Tak trzymać, że paznokci gryzie w zatoce.

Istnieje wiele szybkich i łatwych działań, które zmniejszają poziom stresu i utrzymać poziom kortyzolu w kontroli. Jeśli wziąć czas w ciągu dnia do de-stres, będziesz nie tylko czuć się lepiej, ale może nawet poprawić swoją pamięć i zmniejszyć swoją talię. Oto osiem wielkich stres-relievers dla każdego dnia lub przed snem. Każdy zajmuje tylko kilka minut.

Wyłącz elektronikę przed snem.

Wyczyszczenie umysłu przed uderzeniem w siano może być najtrudniejszym z tych porad. Odpowiedni sen (siedem do ośmiu godzin) odgrywa kluczową rolę w pomaganiu odbijać się od stresu. Pierwsze dobry sen zaczyna się od właściwego środowiska. Wyłącz, że telefon i wyłączyć telewizor!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *