Czy Joga może leczyć z depresji?

Nikt nie wydawał się pomagać. Ale potem przyjaciel zaprosił ją do klasy jogi, która postanowiła spróbować w części, ponieważ przypomniała jej mama praktykujących jogi.  „Nie miałem pojęcia, co dostałam do, ” mówi. Ale w ciągu roku spójnej praktyki jogi, czuła się szczęśliwy i zdyscyplinowany wystarczy, aby przejść od jej leków w całości.  „Joga siła fizyczna oferowane prowadził równolegle z moją siłę psychiczną, ” mówi.

Jak DeGuardia, wiele osób skutecznie walczyć depresji z jogi, i dowody naukowe sugerują, że działa. W jednym z ostatnich badań, na przykład, naukowcy przypisali 15 osób z poważnymi zaburzeniami depresyjnych do programu nauczania jogi Iyengar, metoda, która ma silny nacisk na wyrównanie, bezpieczeństwo i precyzyjne modyfikacje z jasnych kroków, aby przejść w pozie. Uczestnicy wzięli 2 90-minut zajęć i zakończone 3 30-minutowy jogi domu i zadań oddychania tygodniowo. Po 12 tygodniach, techniki obrazowania mózgu i środki nastroju wykazały, że uczestnicy ‚ objawy depresji ulepszone, aby dopasować te ludzi, którzy nie mają depresji. Badania wykazały również, że objawy lękowe, które są zwykle skorelowane z depresją, poszedł w dół.

Poznaj sposoby na relaks, które możesz wprowadzić do swojego życia od zaraz!

Badania, który został opublikowany w neuropsychiatrii Journal (Londyn), jest pierwszym, aby pokazać, że konkretne postawy jogi i głęboki oddech może zwiększyć GABA – neuroprzekaźnikiem, który blokuje impulsy między komórkami nerwowymi w mózgu i może odgrywać rolę w depresji. Wcześniejsze badania ma połączone Multi-tygodniowe programy jogi ze znacznie niższe wyniki na depresji kwestionariusze przesiewowych.

 „Joga… to nie tylko hippie, Granola-chrupiące rzeczy. Nauka pokazuje, że działa,  „mówi dr Chris Streeter, profesor psychiatrii i neurologii w Boston University School of Medicine.  „Ważne jest, aby mieć praktykę, że można zrobić każdego dnia, aby stać się odporne i zrelaksowany. Studenci jogi mogą aktywować ten mechanizm odpowiednio, gdy pod wpływem stresu i wrócić do bycia zrelaksowany.

Podczas gdy więcej badań musi być zrobione, najnowszy rozwój  „jest ekscytujące, ponieważ joga może być włączone do każdego planu leczenia,” Streeter mówi.  „Można uniwersalnie stosować joga, choć nie oznacza to, że nie należy stosować leku w razie potrzeby.”

Najlepsze Joga stwarza dla depresji, jeśli masz depresję (lub po prostu chcesz zwiększyć nastrój), niektóre pozach wydają się być bardziej skuteczne niż inne, znajduje nauczyciel jogi Iyengar Patricia Walden, który współpracował z zespołem Streeter do opracowania konkretnej sekwencji depresji. Backzgięcia, na przykład, otworzyć klatkę piersiową i klatki piersiowej, co jest pomocne w depresji, ponieważ zachęca do odporności ludzi, którzy mają tendencję do garbić. Pasywne backzgięcia (obsługiwane przez rekwizyty) i salda ręcznego na ścianie są również wzmocnienie, Walden dodaje. I inwersji jak uchwyty obok ściany popytu skupić, co jest pomocne dla osób z depresją, którzy mogą się wciągnąć w przeżenowania myśli. Kiedy odwrócony,  „nie mogą mieć nic innego w ich umysłach, ” mówi Walden, który uczy w Massachusetts.

Inne pozy mogą wyraźnie złagodzić objawy lęku, które często idzie w parze z depresją, zwłaszcza jeśli praktyka z konsystencji i pracy w kierunku trudnych stwarza jak pies, Walden mówi.  „Odczucia ciała przezwyciężają ich myśli. Dla kogoś, kto ma lęk, dajemy im silną praktykę fizyczną.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *