Czym są Probiotyki i jak działają?

Odkryj korzyści probiotyków i prebiotyki, najlepsze żywności, napoje i suplementy, i jak zwiększyć dobre bakterie jelitowe dla zdrowego układu pokarmowego. Przewód pokarmowy jest organem w organizmie, który trawi i pochłania żywność. Jest on wypełniony przez biliony bakterii, które są wymagane do utrzymywania zdrowego ciała. Bakterie te mogą mieć wpływ szereg aspektów, w tym stosowanie antybiotyków, dieta niska w błonnik, owoce i warzywa i zakaźna biegunka. W takim przypadku Probiotyki może pomóc zresetować saldo.

Co to są Probiotyki i jak działają?

Probiotyki są żywe organizmy, które występują naturalnie w żywności, takich jak jogurt, Kimchi, kapusta kiszona, miso i kefir. Są one znane jako „dobre” lub „przyjazne” bakterie, ponieważ konkurują o przestrzeń i żywność przed szkodliwymi bakteriami i zapobiec ich osiedlenie się w jelitach.

Co to są prebiotyki i jak działają?

Prebiotyki są uważane przez niektórych za niestrawne węglowodany, które nie są trawione przez organizm, ale odżywiają drobnoustroje w okrężnicy. Występują one naturalnie w diecie i znajdują się w żywności, takich jak czosnek, banany, owies, cebula i pory. Pomysł ten został skrytykowany przez niektórych ze względu na jego słabą definicję i niektórzy naukowcy wolą używać terminu „węglowodany dostępne węglowodanów”, ponieważ są fermentowalne błonnika pokarmowego, że drobnoustroje mogą korzystać. Jednakże, Żywność zawierająca Prebiotyki są również składnikami zdrowej diety i dlatego powinny być spożywane regularnie.

To, co może negatywnie wpłynąć na bakterie jelitowe?

Istnieje wiele składników, które negatywnie wpływają na bakterie jelitowe, w tym styl życia, takich jak palenie i wysoki poziom stresu, a także stosowania antybiotyków.

Zaprojektowany do walki z infekcjami, antybiotyki zmniejszyć i wyczerpywać naturalnych bakterii żyje w jelicie. Odporność na antybiotyki staje się poważnym problemem na całym świecie i jest z tego powodu, że należy tylko bierzemy te gdy jest to absolutnie konieczne.

  • Stres można zmienić liczbę i różnorodność naszych bakterii jelitowych, które z kolei wpływa na układ odpornościowy i może wyjaśnić, dlaczego pewne warunki, takie jak wyprysk lub trądzik, rozgorzeć gdy jesteśmy bardziej zestresowani.
  • Nadmierne spożycie alkoholu może być zapalnych i może mieć wpływ na błony śluzowej naszego układu pokarmowego, gdzie mieszka wielu nasz mikrobiomu, zmniejszając je w liczbach i w związku z tym wpływu na nasze zdrowie.
  • Długoterminowe zmniejszenie spożycia węglowodanów w leczeniu IBS (podobnie jak w diecie FODMAP) może również negatywnie wpłynąć na bakterie w jelitach. Dlatego jest ważne, że te pokarmy tylko są pomijane przez określony czas pod okiem specjalisty dietetyka, jak skutki unikania długotrwałego wymaga dalszych badań.
  • Również palenie ma negatywny wpływ na skład bakteryjnej jelita oprócz zagrożenia dla zdrowia dobrze udokumentowane to niesie.

Jakie są różne rodzaje probiotyków?

Istnieje wiele rodzajów probiotyków i każdy ma różne cechy. Mogą być łączone z innymi lub pojawiają się na własną rękę w proszku, tabletki lub płynnych suplementów diety. W tej chwili, żywności, które naturalnie zawierają Probiotyki nie są spożywane regularnie w Wielkiej Brytanii i suplementy stają się coraz bardziej popularne.

Najczęstsze Probiotyki obejmują Lactobacillus acidophilus i Bifidobacterium. Różnią się one, ponieważ są one wykonane z różnych typów lub szczepów bakterii, i są zalecane w różnych warunkach klinicznych. Lactobacillus acidophilus wykazano klinicznie, aby obniżyć częstość występowania biegunki związane z antybiotykiem i może również spowodować krótszy czas pobytu w szpitalu dla niektórych. Aby doświadczyć tej korzyści, ogromna ilość żywności zawierającej Probiotyki musiałby być spożywane. Jest zatem łatwiejsze i bardziej efektywne podjęcie zalecany suplement probiotyczny.

Dla osób z rozpoznaniem IBS, Suplementy zawierające Bifidobacterium wykazano, aby zmniejszyć objawy, w tym wzdęcia, skurcze i częstość stolca, i może być podjęta przez maksymalnie osiem tygodni.

Jakie są korzyści zdrowotne probiotyków?

Wykazano, że Probiotyki poprawić objawy IBS, biegunki podróżnych i czas trwania antybiotyk związane z biegunką. Istnieje nowe dowody, że probiotyki mogą poprawić poziom cholesterolu u osób z cukrzycą typu II, i może odgrywać rolę w korzyściach zimno lub grypy w okresach stresujących. Jednak, są to bardzo małe badania i potrzebne są dalsze badania przed solidne zalecenia mogą być wykonane. Jakie są zagrożenia probiotyków? Ogólnie, Probiotyki są bezpieczne dla osób zdrowych, jednak tych z osłabionym układem odpornościowym może być zagrożone i należy zasięgnąć porady specjalisty dietetyka lub GP przed rozpoczęciem.

Co powinniśmy szukać przy wyborze suplement probiotyczny?

Istnieją dwa kluczowe problemy przy wyborze probiotyk: pierwszy jest zapewnienie, że produkt zawiera wystarczającą ilość bakterii, aby mieć wpływ (107 do 1010 komórek probiotycznych na gram); drugi jest zapewnienie, że przeżyje kwaśne środowisko żołądka, aby dotrzeć do jelita grubego. Przykłady probiotyki, które spełniają te kryteria obejmują Alforex, Yakult, Symudowodnić i VSL #3. Każdy z nich jest przeznaczony do leczenia różnych objawów, więc jeśli myślisz o biorąc probiotyk, zasięgnąć porady specjalisty dietetyka lub GP, aby upewnić się, że podjąć właściwą.

O ile nie zaznaczono inaczej przez producentów, Probiotyki powinny być podejmowane przez co najmniej cztery tygodnie, zanim efekty mogą być postrzegane. Jeśli nie odnotowano poprawy, zaleca się, aby spróbować innej marki lub zatrzymać całkowicie.

Czy najlepiej wziąć Probiotyki i prebiotyki jako żywność, suplementy lub napoje?

Jeśli myślisz o biorąc probiotyczne lub prebiotyk i nie wiesz, gdzie zacząć lub co zabrać, poprosić o pomoc specjalisty. Istnieje tak wiele produktów dostępnych na rynku może być trudno zdecydować, które wybrać. Dowody są bardzo związane z suplementem, więc czy jest to proszek, tablet lub napój, którego szukasz, wybierając odpowiedni powinien zależeć od objawów, które doświadczasz.

Dodaj komentarz